googlat 28/4

2011-04-28//17:26:12 Dagens google
Här kommer dagens kunskapsregn:
Skillnaden mellan en Kaffe Latte och en Latte Macchiato är att man i latten har först kaffe, sen mjölk. I macchiato är det tvärt om! Dessutom är det liite mer espresso (inte expresso sara) i en latte (jag hade fel alltså, händer även den bästa).
Lovar att ni också funderat över detta så hoppas ni känner att livet är lite bättre nu när ni fått svar.

Postat av: Martina

Jag har funderat över det! Eller jag tänkte mer på vad skillnaden är mellan en Milchkaffee och en Latte Macchiato fast då jag kom på att i en Milchkaffee är det vanligt kaffe och i en macchiato är det espresso. Men! är en Café au Lait en Milchkaffe, fast på franska? Eller är det nåt annat?

2011-04-28 @ 19:16:50 URL: http://gatomalo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.