liv o så

2011-04-17//23:39:18 Personligt
det enda som stod på agendan denna söndag var: att skapa en flickr. det har jag inte lyckats med. för jobbigt att skaffa yahookonto typ.
de andra svenskarna har varit i frankfurt över dagen för att kolla på skyskrapor, kallas tydligen för tysklands new york. onödigt tycker jag, jag får ju se the real deal om några dagar.  det jag istället gjort idag är att kolla på fem skinsavsnitt, skypa med mamma och en promenad med louise. händelserik dag, som söndagar brukar vara. gårdagen var desuto bättre, jag o louise gick ut med några finländare som bor här o slirade runt i ehrenfeldt i vanlig ordning. upptäckte två nya ställen där som vi tyckte mycket om o det var ju trevligt, Artheather och Underground hette dom. kom hem efter att emilias väckarklocka ringt, så kan det gå.
nu ska jag städa dock o sen ta igen förgående natts sömn. hörs imorgon.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.