NY

2011-04-27//20:04:22 Personligt
Nu sitter jag i sängen på kolping och ordningen är återställd. fick ett hemskt fint välkomnande här i köln i form av ösregn och fastna med tågen, och då alltså inte bara ett tåg utan både pendeltåget till Kölns HBF och tunnelbanan till mig blev stående och klämde in en 10minuterspaus när jag bara ville hem. detta har liksom aldrig hänt mig förut så det var helt klart bra jobbat med 2/2.
annars så har NY bestått av kvalitetstid med kära familjen hagström, boende på hemskt fint hotell, alldeles för mycket shopping, en tur på broadway, varit uppe i Empire medan det blixtrade och så en trevlig dag o utgång med fina annamaria och falskleg, som att vara 17 igen. nu är jag stört trött och avrundar kvällen med tortillini och redigering av bilder, ni får se imorgon säkert.

Postat av: Louise

Tack och lov att du är hemma igen. Har saknat pestodoften.

2011-04-28 @ 00:11:02 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.