planen

2011-04-19//21:02:23 Personligt
Så om några timmar åker jag alltså ifrån underbara somriga Köln och tar flyget till ett lite kallare, men ändå så fantastiska New York. Klockan 4.00 ska jag gå härifrån jag bor, så kommer troligtvis inte gå och lägga mig. Mycket eftersom jag är sjukt närvös att jag inte skulle kunna komma upp ur sängen i tid och missa flyget, och mycket eftersom jag är lite nervös i det stora hela att ta mig till flygplatsen. Det går nämligen inte fantastiskt mycket spårvagnar på tisdagnätter/onsdagsmornar... Istället kommer jag troligen förfesta lite med vännerna som kommer gå ut ikväll (traditionell indiekväll!) och sen typ hem och ta en dusch. Hoppas verkligen att allt funkar och att familjen kommer fram i utsatt tid, inte så jättepepp på att få sitta på JFK-flygplatsen själv. Själva flygningen är jag som tur vad mindre nervös över, det är nice att inte vara flygrädd. Men jaja, allt kommer förhoppningsvis gå bra och vi hörs helt enkelt sen bloggen :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.