samstag

2011-04-16//20:43:51 Personligt
tråkig bild på fin text (hee) av oinspirerad tjej (som vanligt) som om fyra dagar befinner sig på ett plan mot new york (heeeh) med en ny fin vit väska (yeey). nu saknar jag allt lill-mamma och lill-pappa. och ja kära systrar er också men det var ju inte allt för länge sedan. och som grädde på moset kommer jag få hänga med lilla annamaria! det var då inte igår.
Fin bild på oss på valborg. och vilken fantastiskt smakfull redigering av mig dessutom, men orka. nu ska jag äta spenat, pasta o fetaost!

Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Jaa, föll själv för den direkt :) Tack så mycket! Älskar din bild på körsbärsträdet! Eller ja, alla bilderna i inlägget, hehe :) Otroligt vackert :)

2011-04-17 @ 11:47:39 URL: http://tovekjaerran.blogg.se/
Postat av: Alexis

Sv: Sjukt gott :)

Haft en bra helg?

2011-04-17 @ 22:31:51 URL: http://ekkis.se
Postat av: Anna Maria

wii snart så!

2011-04-18 @ 04:07:50

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.