Gotland

2011-08-20//00:38:14 Personligt
Hej alla ni, jag har ju som sagt varit på gotland därav dålig uppdatering. Hade en himla skön och välförtjänt semester om jag får säga det själv, första ledigheten på sju veckor var det. Och med fina vänner och fina syster på vackra Gotland kan det väl helt enkelt inte slå fel. Officiellt var det en cykelsemester, men som vissa skeptiska människor förutspått blev det väl inte så mycket av det mer än en natt i tält och kanske 5 mil totalt. Annars hann vi med strosning i underbara Visby, lata dagar i Burgsvik och alldeles för mycket mat. Måste börja tänka på beach -11/-12 i Aussie...
Här har ni i alla fall smakprov på lite bilder.
Nu ska jag sova, ska upp om sex timmar (fest!). Något som var fest på riktigt var dock när Louisen och Emilia var här, tack för den helgen den var massa bra.

Postat av: Louise

Fina bilder! Ser ut som att ni hade en härlig resa. För övrigt flyttar min syster till Uppsala (Industristaden) i oktober. Sen blir du aldrig av med familjen Schaffrath med släkt.

2011-08-21 @ 20:12:25 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.