Saker som gjort mig glad idag

2011-08-11//20:33:06 Personligt
1. Har lagt upp en jacka på tradera, och hade "köp nu"-pris på 400 men skulle blivit glad om den såldes för 200. Nu är den uppe i 460 kronor.
2. Jag kommer ha en kickass-helg eftersom Louise o Emilia kommer imorgon
3. Imorgon jobbar jag min sista kväll på ganska många veckor
4. Jag fick skatteåtebäring igår
5. Iza
6. Nästa vecka kommer också kicka ass eftersom vi ska till Gotland
7. Alla bloggar i det här inlägget men speciellt denna, denna och denna.

Postat av: Jullebulle

Jag kommer hem nästa vecka!! :D Men då är du på goootland :'(

2011-08-14 @ 14:18:08
Postat av: Jullebulle

Eller neej, jag kommer hem nästa vecka igen ju. Måndag den 22:a that is :D

2011-08-14 @ 14:19:01

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.