uppdatering

2011-08-03//22:54:02 Personligt

Uppis Domkyrka o Saluhallen
Lillördag idag men det är snarare tisdagen som räknas i studentens sommar-Uppsala. Igår förstörde dock Tele2 en eventuell utgång för mig och alla sms om att infinna sig på Snerkes kom helt enkelt fram för sent för att det skulle vara idé att åka ner. Helgen ser dock ut att ha potential så jag tröstar mig med det, på fredag blir det korridorsfest (Magne kom igen nuuu), på lördag eventuellt en öl eller två med forna Nv07a och på söndag blire som sagt tävling (även fast Iza lagom till denna vecka kommit på att hon hatar mig, jävla pmstant, jag hatar ston). Efter det, min sista jobbvecka och sen ska jag och mina kära vapendragare Alva och Clara, samt Sara som vi givit ett Wildcard, ner till Gotland på någon slags cykelsemester. Kan inte bli annat än episkt, jag är pepp.

Postat av: Cecilia Uhr

Hej Emma,



Tråkigt att se att du haft problem med ditt abonnemang hos oss. Vanligtvis när SMS:en inte levereras direkt beror detta på att telefonen tappar nätkontakt en liten stund och sedan har problem att hitta täckning igen. Det man kan göra för att slippa detta är att starta om telefonen med jämna mellanrum.



Om problemen återkommer eller om du har några andra frågor eller funderingar får du gärna mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-08-04 @ 18:41:55

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.