jaja

2011-02-28//22:17:43 Personligt
Hej igen bloggen, det var ett tag sen nu. Önskar att jag kunde skriva att det är för att jag varit upptagen med att leva, men tyvärr har det varit precis tvärt om.
Första tentan var nämligen idag så de senaste dagarna har spenderats inlåst i bunkern med näsan i mina glospapper (eller well facebook men det är tanken som räknas.) Nu är den dock över och det är hela fyra dagar till nästa tenta!!! Det tyckte vi var värt att fira på Royal Cupcakes, ett muffinscafé här i Köln. Jag tog tyvärr inte med kameran vilket jag borde, jag menar alla bloggar bör innehålla minst en bild på cupcakes (hatar det ordet, det heter muffins) så skämmes på mig. Men jag lånar från deras hemsida/random blogg.
Blev även en tur in på H&M och där fick jag lära mig att Clubkort inte är någonting man har i Tyskland, och tydligen inte i övriga världen heller. shoppade också en mkt fin stickad tröja på en secondhandaffär, hela 2.5 euro kostade den.
Okej jag har haft för mig lite annat än plugg (och facebook) som ni kanske är intresserade av. i fredags var jag o Emilia och lagade pizza o spelade spel med min tyska tandempartner och hennes två kompisar, mycket trevligt. Och igår laddade vi upp inför tentan med att äta på indisk restaurang. Mycket pengar har spenderats alltså, men jag fick ju nyligen lön så inga ledsna miner här. emilia o jag kör förresten stenhårt på att vara vegetarianer! Har inte ätit kött på två hela dagar nu, innan råkade vi tyvärr fuska (fuschen!)... och emilia åt chickennuggets från McDonalds igår. men annars går det bra :)
nu ska jag duscha. peace out


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.