padlocks

2011-02-07//20:53:26 Fotografier
Igår på kvällen hade jag o Emilia tråkigt så vi bestämde oss för att ta en promenad över Hohenzollerbrücke, den stora bron som går över Rhen (eller Rhein som den heter på tyska.)
Ville såklart ta en egen version av den klassiska Kölnbilden, här är resultatet.

Över hela bron sitter det hänglås i gallret mellan gångbanan och tågrälsen. Tydligen är det par som satt dit dem, man skriver sina initialer/namn på och kastar nyckeln i floden och så ska det ge tur. Ganska många hänglås har det blivit (de syns på alla bilder). Ganska fint faktiskt.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.