Plugg

2011-02-13//17:13:03 Musik
är det enda som står på agendan idag. Grammatikläxa ska göras och glosor måste läras in. Kul.
På senare tid när jag pluggar lyssnar jag alltid på Kings of Convenience, dom är fina och mysiga.
Nu vill blogg.se inte lägga ut mina låtklipp men ni får väl lyssna in dom själva helt enkelt :)

Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Bra musikval där! :D

2011-02-14 @ 10:22:17 URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Clara

JAG LYSSNAR OCKSÅ ALLTID PÅ KINGS OF CONVENIENCE! ÄR DET JAG SOM HAR TIPSAT? HOPPASHOPPAS

2011-02-15 @ 18:08:00
Postat av: C

Btw, han till vänster är för snygg för sitt eget bästa

2011-02-15 @ 18:08:29

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.