suck

2011-02-16//22:59:43 Personligt
orka att hur många som helst helt plötsligt hittat min blogg. borde vara glad för det känns ju som att det är meningen att en blogg ska ha läsare men om man har läsare måste man skriva något genomtänkt och något som folk faktiskt bryr sig om. Aja jag får väl vara tråkig ett tag så kommer ni inte tillbaka hehe.
Förresten ska jag åka till New York vid påsk. Flyger direkt härifrån o möter upp min kära familj där, och därefter flyger jag tillbaka till Köln och dom tillbaka till Uppsala. En resa i en resa liksom. Eller okej jag bor här nu men det känns lite konstigt att tänka så. Hur som helst så ska det bli sjukt kul.
(Lånad bild.)
Förresten, någon hade frågat vad jag har för kamera. Jag fotograferar med en fyra år gammal halvtrasig Sony a100. Har tre Sonyobjektiv, ett på 50/1,8, ett 75-300/3,5-5,6 o så kitobjektivet ibland samt så äger jag macrolinser och en extern blixt, men den har jag inte lärt mig använda på ett bra sätt. Har dock lovat mig själv att jag ska få köpa en ny kamera snart om jag inte gör av med alltför mycket pengar här i Köln :)

Postat av: Clark

Hmm jag vill inte vara den som är den, men jag har ju faktiskt länkat till din blogg på min facebook, kan ju vara det. Eller det faktum att jag går in här ca 8 gånger om dagen.

2011-02-17 @ 01:00:10
Postat av: Anna Maria

AAAAA längtar! Jag ska visa dig allt jag kan!



(mig som läsare kommer du inte bli av med hur tråkigt du än skriver)

2011-02-17 @ 03:48:08
Postat av: Martina

Haha där kom den lilla pessimisten fram igen...

2011-02-17 @ 10:44:27 URL: http://gatomalo.blogg.se/
Postat av: Emma / theopposites.blogg.se

Clara: Ja jag vet att det är därför.

AM: :D:D:D

Martina: Men alltså... nä...

2011-02-17 @ 11:55:46 URL: http://theopposites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.