Tillägnad clara

2011-02-15//21:07:29 Personligt
Min kära fina rödhåriga vän Clara gick loss på kommentarsfältet nyligen och för att jag inte orkar svara på alla för sig får du (Clara alltså) ett helt inlägg här.

- Clark om Onsdag: Kan inte du ta reda på lite mer om kyrkan, typ vad heter den, när är den byggd? Jag skulle personligen gissa på höggotik (1200) men jag är ju ingen expert.
Egentligen kan du ju också använda google men såklart Clara kan jag det, jag gör ju allt för dig. Jovisst har du rätt, eller typ, den började byggas på 1200-talet men blev inte klar förens i slutet av 1800. Förståligt dock att det tog tid. Kallas till vardags för det så fantasirika som Kölnerdomen men heter tydligen egentligen Hohe Domkirche St. Peter und Maria. Är 157m hög (Uppsalas domkyrka är 118m) och mycket snügg.
- Clark om Snooze: Först tänkte jag; 7 kronor fan vad billigt. Sen tänkte jag: Jaha bara 0,2 liter, fan vad dyrt. Sen tänkte jag: Vad snackar jag om, 14 kronor för 0,4 liter är ju fan inte dyrt. Sen tänkte jag: När i hela fridens namn ska Emma komma hem?
Haha puss (jag kommer hem typ 1a juni)
- Clark om holländsk?: Jag har ett minne (och ett filmklipp) av att vi (speciellt du) faktiskt diskuterar de holländska kvinnornas snygghet. Jag har för mig att vi kom fram till att den inte var så prominent.
Kanske det men det verkar som vi hade fel.
- Clark om igår:Var är snön?
Hehe den finns inte, här är +10 grader och jag har hunnit använda min vårjacka flera gånger utan att frysa.
- Clara om fit: Jag skulle säga glosorna.
Det trodde jag också men har visat sig vara fel.
- Clara om Plugg: JAG LYSSNAR OCKSÅ ALLTID PÅ KINGS OF CONVENIENCE! ÄR DET JAG SOM HAR TIPSAT? HOPPASHOPPAS
Btw, han till vänster är för snygg för sitt eget bästa.
Jadå Clara visst är det du. Men jag är nog mer för han till höger. Om du träffar dom någongång när du blir känd kan vi ju ta varsin.
- Clara om ett försök att vara optimist: YES! Jag är med på två bilder! Betyder det att du gillar mig dubbelt så mycket? Klart det gör.
Alva är med på fem bilder så välj själv hehe. Men du kan få en till så det står 3-5.

Postat av: Clark

LYCKAN ATT FÅ ETT EGET BLOGGINLÄGG!

Och så mycket svar på tal! ÅH! Det här borde vi göra oftare!

2011-02-15 @ 21:33:11
Postat av: Anonym

Vad fina ni är mina vänner! Jag gillar om jag gillas fem gånger så mycket :)

2011-02-15 @ 21:45:17
Postat av: Julia

Emma! Jag har missat din blogg! Du har säkert mailat den men jag har klantat bort adressen ändå! Wruuuuwww fiiin :D :D

2011-02-16 @ 08:08:45
Postat av: Julia

Och jag är inte med på NÅGON bild, betyder det att du inte gillar mig alls?? :'( :'( Hehe nejmen det finns väl inte så många på oss längre... Lite sorgligt sådär faktiskt.. :'(

2011-02-16 @ 08:09:45
Postat av: Julia

Och förresten, klockrent inlägg! ^^ Kärlek till clark <3 hihi spamma spamma emmas blogg

2011-02-16 @ 08:10:29
Postat av: Svar från Astmahunden

Julia du är visst med på en bild, tog den för att jag ville ha en bild på dig. Dock orkade jag inte kolla igenom hela mitt bildarkiv så ledsen om det inte var den bästa.

O Clara jag älskar att det är så lätt att göra dig glad. Såklart vi gör omet.

O Alva såklart vi är o du gör. :)

2011-02-16 @ 12:06:24

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.