Damp

2011-01-29//16:20:46 Personligt
Alltså fyfan vad jag hatar min stationära dator. Det gör ont att säga det men alltså, den kraschar minst en gång varannan timme den är påslagen. Den är hemsk. Om någon vill ha en dator är den gratis.

I alla fall, just nu börjar det dra ihop sig för packning. I vanliga fall brukar jag packa dagen (natten) innan men det kanske inte blir så bra denna gång, ska iaf vara borta till i sommar. Problemet är dock att jag behöver städa mitt rum innan annars kommer jag inte hitta något jag vill ha. Att städa mitt rum brukar ta en månad för mig, eller rättare sagt, det är en ständigt pågående process som aldrig blir klar. Men det måste bli det den här gången.

Fortsättning följer.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.