Middag

2011-01-30//16:59:01 Personligt
Snart ska jag dra o käka middag med mina kära vänner Clara o Krisse. Var väl tänkt att det skulle bli fler men alla var så väldigt upptagna idag, dock droppar några in lite senare. Bättre än ingenting.
Packningen går lite åt det dåliga hållet, har sorterat upp kläderna i två högar, "saker som måste med" samt "saker som ska med om det finns plats". Plats finns dock inte, så grattis Sara, blir lite fina saker kvar som du kan sno.

Imorgon ska jag ut och rida Iza en sista gång, sen spendera lite fin tid med familjen. I övrigt får vi se.

Fina Issepi som troligtvis har flyttat när jag kommer tillbaka.

Postat av: CLAUDIA

härlig bild!

2011-02-01 @ 18:43:22 URL: http://cloudy.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.