hej

2011-01-14//22:39:41 Personligt
Hej.
Precis som alla andra unga tjejer i Sverige har jag nu skaffat mig en blogg. Jag heter Emma. 


Jag har skaffat denna blogg eftersom att jag om typ två veckor kommer flytta till Köln för att plugga tyska. Köln ligger i Tyskland, har ungefär en miljon invånare och ser ut typ såhär:
Väldigt fint tycker jag.
Det här får räcka som inledning, antar att alla som läser denna blogg känner mig ändå men det känns lite obligatoriskt med en presentation.
Den här bloggen är lite sådär halvaktiv eftersom vi försöker komma överens först.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.