ge mig fredag tack

2011-07-11//21:08:06 Personligt
Alltså jag är så himla taggad på att få resultaten från högskoleintagningen. Ironiskt nog ska jag definitivt inte plugga i höst, så jag kan inte riktigt förklara varför jag känner så här, men hur som helst så känner jag mig som ett barn på julafton och loggar in på Studera.nu varje dag ifall det skulle komma in tidigare. Kanske ett tecken på att ens liv är lite tomt på händelser? Men ja egentligen spelar det ju ingen roll varför, man får vara tacksam över att man kan bli uppspelt av så lite.

Två andra saker som jag också är exalterad över: Åka o hälsa på Louisen i Jönköping i helgen, samt att få hem mitt nya objektiv som jag råkade shoppa såhär i pengasparningstider. vet inte vad som hände, men jag kunde inte stå emot. för fotointresserade blev det ett Tamron 27-75/2.8. Iiih ge mig nu bitte.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.