Kompis

2011-07-20//02:12:38 Personligt
Fick en ny kompis igår, Pluto heter han (nej vi har inte köpt ny hund).
Fantastiskt bra bild i know men han hade ju så svårt att vara still. Sötpluto.
Jag har haft en superfin helg i jönköping hos Louise. Hann med att prova på jönköpings uteliv, träffa den mytomspunna Tusse, kolla på Harry Potter, spana in tändsticksgränden samt bonda med släkten Antonsson Schaffrath på 85årskalas. Och just det, ätit så mycket att jag inte tror att jag kommer vara hungrig igen på en vecka. Mysig helg!
Nu ska jag sova, ska upp om fem timmar o släppa ut hestar. Vilken fest.

Appropå förgående inlägg känner jag att jag måste reda ut några saker: Ja clara, det är viktigt. nej och fy er julia o clara, tyskland är inte något korvland. o astrid du får hålla ut ett år till helt enkelt, sen ska vi sno sprit från bardiskar o sånt där vi är bra på du vet.

Postat av: ast

And suddenly I don't feel sad anymore... Wiiie! :D

2011-07-25 @ 15:20:39

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.