sjuk

2011-07-06//15:05:57 Personligt
jag har blivit förkyld, tack för den gud, det är ju så kul att vara sjuk på sommaren. men antar att jag var värd det eftersom jag gick hela vintern och våren utan att ens behöva använda näsdroppar en gång.
igårkväll dracks det vin i mikaela o björns lägenhet. det var mysigt. jag vill stört mycket flytta hemifrån. idag tänkte jag åka ner på stan och klippa av mitt alldeles för långa hår men jag tyckte visst lite för synd om mig själv för att ta tag i det.

ja, jag vet, mycket klag och ursäkter i bloggen just nu. Här har ni en till. För första gången känner jag mig som den pessimist jag tydligen är. Jag ska bara bli kvitt den här snuvan så ska vi se vad jag kan göra åt saken.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.