-/+++

2011-06-11//12:56:52 Personligt
Fick precis reda på att en person i min släkt gått bort, vila i frid Leif. usch jag vill inte gå på fler begravningar nu, hatar det :(
Men en bra sak i alla fall är att JAG OCH EMILIA KÖPT BILJETT TILL AUSTRALIEN :D:D:D Jag är så himla taggad och det här kommer bli så himla kul! Andra november drar vi iaf.

Nu ska jag rymma till Dalarna och den minsta hålan i världen, Våmhus. Tänkte pussa på Milou och krama mormor, och sen kommer jag hem igen på måndag kväll. Ses sen.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.