We're only gonna care about us.

2011-06-10//00:15:48 Personligt
bilder från förra året.

Det är sommar och livet är väldigt fint just nu. Det känns för tillfället inte alls dumt (rättare sagt: det är hur mysigt som helst) att vara hemma i gamla goa Uppsala även om det är något någonstans därinne som känns lite... tomt. Men svensk sommar är väl kanske lite av det bästa som finns, och sen jag kom hem har jag njutit av denna till fullo och träffat upp alla fina som jag saknat väldigt mycket, även om jag kanske glömde bort ibland att jag gjorde det. Jag har myst, hängt på V-dala, badat, fikat, befunnit mig på Parksnäckan och även hunnit med en övernattning och en grillning i Stockholm. Jag hoppas med detta att ni har överseende med att jag inte bloggat på sistone, och jag hoppas också ni har överseende om det blir lite glest med inlägg här i fortsättningen. Dö ska kära bloggen dock inte! Men om ni kikar in här lite mer sällan (som ni också borde göra, eftersom även ni borde njuta av den fina sommaren) blir det kanske en bra kompromiss.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.