Vad jag bryr mig om nu

2011-06-04//23:45:00 Personligt
Min första eftermiddag i Sverige sen januari har spenderats lite med Alva, lite kliandes och pussandes med Bella och så grillad lax på vår altan. Helt okej.
Det känns verkligen konstigt att komma hem till ett Sommar-Sverige. Det känns som jag varit borta en månad kanske, så jag förväntade mig någonstans att det skulle vara lite kallt och lite snöhögar kvar. Men det är grönt och varmt. Och Köln känns helt fantastiskt långt bort.
Men nu är det dax att lämna den delen av mitt liv. Jag ska inte tjata något mer om tyskland (ska i mitt tysta hålla tummarna för att jag inte är smittad av E-Colibakterien) och om hur längesen det var jag gjorde svenska grejer, utan nu får jag hitta på något nytt att skriva om och börja njuta lite över att vara i Sverige och över att det faktiskt är sommar!!! Hoppas ni bloggläsare hänger kvar ändå!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.