Våmhus

2011-06-17//00:49:40 Personligt
Här får ni en bildbomb av min o saras weekend i våmhus (jaaaaa säger ni nu jarå). Vi började iaf med att åka bil. Typiskt svenskt med älgskyltar och dalahäst.
Sen kom vi fram! Krama på lilla mormor.
Och på Milou! (som mormor kidnappat.)
På promenad!
Vad man kan göra i Våmhus kan man läsa på en anslagstavla.
Sjukt fin dimma. Jag blev överlycklig.
Vi plockade blommor för morfar och gammelmormors gravar på kyrkogården.
Och skaffade kompisar.
<3
Och ja, sen åt vi massa (bland annat de obligatoriska pannkakorna) och hälsade på mormors syster. Och så var vi och badade en gång, men det var kanske inte den bästa idén Sara och jag kläckt. Och det var väl allt.

Postat av: Martina

Åh vilka fina bilder!

2011-06-17 @ 09:45:38 URL: http://gatomalo.blogg.se/
Postat av: Astrid

Sjukt bra dimma! Och sjukt bra fotograf som tog tillvara på den. Awesome :D

2011-06-19 @ 20:55:40
Postat av: Julia

Feeeett fina bilder Emma!! :D

2011-06-20 @ 14:26:32
Postat av: Emma

Åh tack alla vad söta ni är :)

2011-06-20 @ 20:27:22 URL: http://theopposites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.