Geniessen ist eine Kunst

2011-03-17//12:31:15 Matigt
Äta är ett behov, njuta är en konst.

Vi har skämtat om att jag borde blogga om vad jag äter, eftersom att består av typ pasta och linser. och pesto och ost. Typ för att få upp min egna inspiration att äta bra, here we go.
Tisdag:
Stek upp zuccini, blanda med tonfisk och tomatsås. Krydda efter smak.
Servera med ris, fetaost och grönsaker. Ät!

Betyg
Smak: Bra, inte något fantastiskt men det var gott. 3,5/5. Nyttighet: Well, fanns ju lite grönsaker där? Men inte överdrivet. 2,5/5 kanske. Skulle kunna ha mer grönsaker, nyttigare ris och byta ut den färdiga tomatsåsen mot krossade. Pris: Kanske runt 20lappen? Inte så bra. 2,5/5.

Postat av: Ma

Varierad kost är bra o mycket grönt. Jag tycker det ser smarrigt ut. Sitter o väntar på mitt gym pass. Imorgon ska det snöa. Längtar du? ska hälsa fr mm har du fått hennes brev? O fr Grey- Karin. Grey mår bra o rids bl à av Emma 3 år, Kerstins lilla dotter. I helgen har BRF dr tävl. E ska till Enköping. Jag längtar att träffa dig iN Y snart! Pussar

2011-03-17 @ 16:29:22

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.