men det räcker oftast inte

2011-03-29//10:52:07 Personligt
solen skiner utanför men jag vill bara gå och sova. men det går inte för först måste jag läsa 30 sidor litteraturhistoria med tillhörande frågor, och en bok på 200 sidor. och så måste jag åka ner till Neumarkt och köpa boken annars kan jag inte det. och just det, jag ska förbereda vad jag ska säga på lektionen imorgon om hur splittringen i Tyskland påverkade livssituationen för människorna. samvetet tycker att jag borde plocka upp gymkortet istället för sista bitarna av mitt svenska godis. gårdagen halvsovandes i gräset utanför universitet känns rätt avlägsen.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.