Sysslor i veckan

2011-03-26//15:13:37 Personligt


Favoritplatsen i Köln, Aachener Weiher, där vi i veckan njutit av solen på en filt och roat oss med glass och läxor.

Kristin kommenterade häromdagen att det verkar vara sjukt fint i Köln, men då måste jag tyvärr berätta en sak för er, och det är att det inte är det. Köln är en ganska grå och smutsig stad. I princip inga byggnader här är äldre än 50 år eftersom allt blev förstört under andra världskriget. Doch finns det ju vissa kvarter och områden som är finare än andra och det är dom som fastnar på bild hehe. Men jag tycker mycket om Köln ändå.

Postat av: Ma

Nu har vi lämnat dina systrar på Arlanda så om några timmar kommer de.... Lite avis blir jag. Pussar

2011-03-26 @ 15:33:34

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.