allt möjligt

2011-05-12//00:16:59 Personligt
Ibland här i Köln är det karneval. Då kan man hitta pingviner som man känner att man måste ta ett gruppfoto med.
Ibland kan det ju vara så att det märks lite mer att man är svensk. Till exempel när man kommer först till en klubb eftersom man trodde att 2330 skulle vara en lagom tid att åka dit. Men så var det inte så. Då får man köra ändå.
Ibland går man ut med finskar som är dryga. Då åker hatten på.
Ibland leker man runt i amsterdam och är skitnöjda med att man inte köpte biljett. Så åker man ut för en kontrollant och då är det inte kul längre, tills kontrollanten visar sig vara väldigt snäll och tycker att "because we're stupid" är en helt okej ursäkt för att inte köpa biljett.
Ibland was Sweden there.
Ibland finns det grisar i taket.
ibland rullar man runt i en hotellkorridor med en av världens bästa systrar.
och ibland har man helt enkelt inget att klaga på.

Postat av: s

haha å vad jag fick "en deppig dag- och hur man blir glad igen"-boken-vibbar:) fiiint

2011-05-12 @ 01:20:29
Postat av: Louise

Haha ja samma här!

2011-05-12 @ 10:01:39 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.