skillnaden mellan tyskar och svenskar

2011-05-01//18:24:36 Personligt
Det  här är en bilkyrkogård i Köln.
Svenskar tänker: jaha, en bilkyrkogård. så ful.
Tyskar tänker: coolt ställe, här gör vi en club.
Så här dansade jag helt enkelt in min valborg. Det var stört mycket folk och i sverige hade någon sagt att det var fullt och att man var tvungen att vända hem. men det gör man inte i tyskland, man trycker in så många det går. och så spelar man tv-spelselektro och techno och det är fortfarande lång kö in klockan 4.00 på morgonen.

Postat av: s

klubb med c och ett l? shit vad internationell du har blivit då..;)

2011-05-02 @ 22:52:45
Postat av: Emma / theopposites.blogg.se

haha tänkte inte på det, så töntigt. stavas dock så här så jag skyller på det.

2011-05-03 @ 00:40:02 URL: http://theopposites.blogg.se/
Postat av: Joanna

Haha, cool ställe ;)

2011-05-03 @ 01:55:44 URL: http://jjoannasvenson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.