Vaskning

2011-05-23//01:40:20 Personligt
Vaskade tillslut min flygbiljett och bestämde mig för att inte hänga med Ebba Emilia o Magda till Trieste utan blev kvar här istället med Martina, Kajsa o Louisen. Dom har säkert jättekul men jag ångrar mig verkligen inte, skönt att få vara hemma. Jag har hunnit med en cykelutflykt till Ehrenfeld med secondhandfynd, en utgång, regn och åska och denna kväll åt vi på restaurang. I fredags var det filmkväll med jordgubbar o annanas doppade i smält choklad, i torsdags var vi och såg Tolvskillingsoperan och dansade sen på Hiphopclub, i onsdags hann jag med två besök i Düsseldorf o imorgon är pannkakslunch inplanerat.

Sen kommer mamsi och papsi om en vecka och hämtar hem mig. Då är det hejdå Köln och hejdå Tyskland. Sistnämnda iaf för ett tag, ett år kanske. Tyskland är lite för bra för att inte få finnas i mitt liv i framtiden.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.