Ville inte vara den som blev kvar

2011-05-15//20:26:44 Tankar
Jag har verkligen mått dåligt över tanken på att behöva åka hem igen till Uppsala. Men det är dags att tänka om nu. För vare sig jag vill det eller inte så kommer jag åka hem om 18 dagar så det kanske är lika bra att börja acceptera. Pratade med fina Alva idag och hon fick mig till och med lite pepp. Jag ska hem till min fina stad där man träffar på folk man känner när man går på stan och går ut. Jag ska hänga på bryggan och i vårdsätraviken och njuta av svensk sommar. Alla förstår precis vad jag säger och jag kan säga precis allt jag vill säga. Jag ska dricka mjölk som inte smakar utspädd grädde och så ska jag äta lättsockrad yoghurt, inte fucking dietyoghurt med 0,1% fett och 20% socker.

Och när jag saknar fina Köln (som jag kommer göra) så får jag väl gå o klappa på Uppsala Domkyrka och trösta mig med att den är finare än här.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.