officiellt hej då

2011-11-05//09:27:09 Personligt
Eftersom det bara var erika som fick ett "jag kommer sakna dig" och det kan tyckas lite orättvist, måste jag väl skriva det till resten av mina bloggläsare också: jag kommer sakna er! (med reservation för att jag inte riktigt vet vilka ni är.)
nu är det här vi hänger!
viharenblogg.webblogg.se
och ja, vi har det bra :)

Postat av: Louise

Jag räknar med att du kommer tillbaka hit dock. Till Berlintiden, typ.

2011-11-08 @ 13:50:13 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.