den vanliga söndagsrapporteringen

2011-10-17//00:25:06 Personligt
hälsade på och agerade frisör åt min gamla ponny i lördags. han är världens finaste (fortfarande). jag saknar honom så himla mycket, trodde att det skulle kännas bättre nu när det ändå gått två hela år men det är fortfarande jobbigt. han bor dock hos världens sötaste familj så det underlättar men ändå. har någon töntig dröm om att köpa tillbaka honom när han börjar bli gammal så han kunde få komma och bo hos mig igen, men det är väl inte helt realistiskt kanske.
annars har helgen bjudit på lite kvalitetstid och kaffe med mormor och milou. vilket radarpar dom blivit. och sen såklart dans! såhär fina var vi igår:
nästa vecka kommer jag inte ha något liv, för jag ska jobba. sista slantarna till aussie!
förlåt för att jag bara pratar om samma saker förresten. vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, har väl egentligen bara hållt den i liv iom australien, men nu har vi skapat en gemensam resblogg för det är ju roligare (adressen kommer sen.) så vet helt enkelt inte hur det blir med denna kära, men jaja, den som lever får se.
godnatt på er alla


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.