det som snurrar i min skalle

2011-10-11//01:47:36 Tankar
- jag är så jävla trött på LITA-skorna. hur överskattade och uttjatade?
- jag hittar inte batteriladdaren till min kamera :/
- jag ska jobba imorgon. relativt opepp.
- thaimat är gott! folket i min ridklubb är himla trevliga. jag saknar hästarna :(
- jag har framtidsångest
- helgens läxa: inte köra öllek med vin och INTE CYKLA IN I FOLK MED RULLSTOL
- jag åker till australien om tre veckor och två dagar
- jag tror att jag kanske är allergisk mot katter
- mitt rum är ett kaos. speglar min personlighet?
- ormmönstrat på kläder är så himla fult men ändå så snyggt. fattar inte
- man kanske skulle ta och sova?
- gå o se jane eyre på bio! den rekomenderar jag, i alla fall om ni gillar typ pride and prejudice.
- jag betalade inte för min kaffe idag på restaurangen. hm
- jag är otroligt shoppingsugen jag dör. synd att det är så onödigt att shoppa
- jag har råkat beställa hem ett nytt objektiv! kul. köpte från tradera och kunde inte låta bli men det var bra pris. Minolta 70-200/4. kanske ska sälja mitt andra teleobjektiv som är crappyy
- jag känner mig lite besviken på herr juholt.
- önskar verkligen, verkligen på att jag skulle ha lite mer författartalang och lite mer talang för att måla. eller typ vara asbra på att sy? det hade varit trevligt.
- var är min kavaj? den behöver åka i tvätten :/
- jag har fastnat totalt på denna, denna och denna låt.
- jag har framtidsångest :/
- man kanske skulle ta och sova?



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.