middag

2011-10-31//11:17:00 Personligt
här kommer förresten lite bilder från Saras och min 20-årsmiddag.
Sådär. Önskar att jag tagit fler men man glömmer ju så lätt när man har roligt. Nu får ni kommentera lite också, det är ju bara Louise som kommenterar nu för tiden. Och nu är det ju bilder på er! Det tycker ni väl är kul (Sara Clara Kristin Alva Julia känn er träffade).

Postat av: Louise

Moahaha ingen vågar kommentera för att jag har så klockrena kommentarer vetladu. Och du+jag+Berlin=så självklart något kan bli.

2011-10-31 @ 19:54:29 URL: http://louisekarin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.