Nope, inte nån

2011-10-30//22:43:25 Personligt
"Sista utgång på ett tag"-stök på Norrlands gasquesläpp igår. Favoritlåten som visserligen suger, men som blivit någon slags theme-song för vår tjugoårstid i Uppis. Gamla goa Uppis. Några värre saker än så blev det väl inte (eller okej lite konstiga saker gjorde vi) men jag cyklade inte in i någon rullstol och jag och alva fick inte den urdåliga idéen att med hjälp av min postkniv "göra sår i handen och knyta våra blodsband" som dom så fint sjunger i älsklingslåten. därför får det sammanfattas som en relativt normal kväll.

Postat av: Alva

Emma. Vi sov ett tag på toan, är det okej eller? För övrigt ar bilden underbar, det enda som saknas är en Mikaela.

2011-10-31 @ 13:35:29
Postat av: Emma/theopposites.blogg.se

Det var väl ytterst oskyldigt? och jag sov inte.

2011-10-31 @ 19:53:20 URL: http://theopposites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.