Wishlist

2011-09-22//20:28:14 Personligt
Hej bloggen. Om exakt två veckor fyller jag tjugo år, galet. Äntligen liksom. Jag vet redan vad jag kommer få i present dock, i kombinerad julklapp och tjugoårspresent så har jag och mina kära föräldrar bestämt att jag ska få en MacBook, men den kommer jag inte köpa förens efter jag kommit hem från min resa. Det är nämligen det jag önskar mig mest i present. Men jag tänkte nu att jag ska ändå göra en liten önskelista på andra saker jag skulle vilja ha om mina föräldrar hade obegränsat med pengar och man får spåra lite liksom.


Sony a77
Skulle verkligen, verkligen vilja ersätta min gamla följeslagare med denna!



Mulberry Tillie
Ja jag vet, jag skulle aldrig heller betala fullpris för en sån här väska. Men det är fortfarande den snyggaste väskan jag vet och den är liksom perfekt och skulle kunna användas i massa år.



Kingsland Ridkavaj
Nog för att min Pikeur är assnygg men den här är snyggare. Bella hade ju varit så fin med lite rött på också...



iPhone eller mobil av liknande
Well min fjärrkontroll till mobil duger till Aussie men sen kommer den ryka ut illa kvickt.


Tamron 90/2.8 Macroobjektiv eller ett 70-200/2.8
Vill veeerkligen ha lite mer ordentliga objektiv.



Presentkort på Ikea
För jag ska flytta hemifrån. snart!



Silvrigt Swarovskipannband
Eller det röda... Bella hade varit fin med lite bling :)



Och till sist, så önskar jag,
Att min, Ebba o Emilias resa kommer bli precis så bra som jag tror att den kommer bli :D:D


Postat av: emlia

JAG MED

2011-09-26 @ 19:48:29

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.