HT12

2012-04-17//01:34:26 Dagens google
Såhär blev det. Kommer troligtvis komma in på val numero 2!

Råkade också ladda upp denna printscreen istället och den är ju så rolig så den fick vara kvar. De tre första förslagen är ju klockrena allihopa. Vet inte om jag fått den genom Clara (känns troligt) eller varför jag har den på datorn överhuvudtaget men någon annan kanske också tycker den är rolig och det vill man ju bjuda på såklart!

Postat av: Julia

Men hur kul låter inte civilingenjör i design och produktutveckling?? :D Fan att man bara läst sam..

2012-04-22 @ 13:41:56

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.