jobb

2012-04-26//23:28:00 Personligt
Har denna vecka (äntligen) börjat jobba igen! Börjat som förskolevikarie för kommunen och fick alltså premiärjobba igår på ett dagis tre minuter från mig (jag som varit väldigt nöjd över att jobba i gottsunda centrum sex minuter från mig på cykel och det här var alltså ännu närmre haha).
Fick ärligt talat totalpanik när det ringde på morgonen och de ville kalla in mig, ville bara dra täcket över huvudet och låtsas som ingenting. Men sen tog jag tag i mig själv och åkte dit, och det gick mycket bättre än jag trodde! Väldigt gulliga barn och väldigt trevlig personal. Absolut helt okej att få betalt för att stå och putta på en gunga, lite mer ångest dock när alla barn börjar gråta samtidigt för att de är så kissnödiga... Men jaja jag kommer stå ut.
Trevligt nog ringde även min chef på posten igår och tyckte att jag behövdes där igen, så idag var jag tillbaka och delade ut post! Tyvärr fick jag inte dela på "mitt" område som är världens bästa slinga med världens bästa elmoped, är lite rädd att jag förlorade dem när jag reste iväg </3 Men jaja, känns i alla fall himla fint att helt plötsligt stå med två jobb och känns också väldigt bra att veta att det kommer komma in pengar!
Nu ska jag sova! God natt alla.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.