Preklin

2012-04-13//18:07:48 Personligt
Woho nu ska jag dra mig till Alva och middag + förfest inför preklin! Preklin är en stor läkarfest där alla prettoelever inser att de inte längre behöver akta sig för att mamma ska förstå att dom dricker alkohol och spårar ut totalt. Det är vad jag har hört iaf. Borde gå till bussen men insåg precis att jag kommer missa den och gav upp helt enkelt. Så kan det gå.
Temat är "Om jorden går under imorgon" (jag är dock tråk och kommer inte klä ut mig) och såhär fin är biljetten! Det en Uppsalastudent enligt biljetten borde göra innan den dör är alltså följande:
1. Legat med en läkarstudent
2. Gått på Preklin!
3. Fylla matlådor på en thaibuffé
4. Fått stammiskort på Pantern
5. Bada i Fyrisån
6. Helkväll på Spermlands (Värmlands som är känt för sin köttmarknad) utan att få ragg.
För nyfikna personer kan jag avslöja att jag inte gjort något på listan. Å andra sidan är jag bara en wannabestudent. Men ikväll fixar vi punkt 2 iaf. Woho!
Ha en god kväll gott folk!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.