snart

2012-07-07//16:20:17 Personligt
Fem dagar. Sedan kommer förhoppningsvis framtiden vara lite klarare och jag kommer få något att längta efter. Jag tackar och tar emot för det behöver jag. Livet nu är så jävla tråkigt. Går på tomgång.
 
jag saknar för övrigt min underbara syster så himla mycket. måste bara säga det. kom heeeem?
 
 

Postat av: Anonym

<3

Svar: <3<3!!!!!!
theopposites.blogg.se

2012-07-08 @ 17:09:05
Postat av: emlia

jag vill också bli intagen någonstans nu nu nu

2012-07-09 @ 21:11:39

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.