IM BACK

2012-03-28//06:56:33 Personligt
16h resande och 16h sömn senare är jag tillbaka i Uppsala. Hade sett fram emot att proppa i mig massa svensk mat men jag är magsjuk (dumma flicka låt bli gatumaten i bangkok...) så det blev ju inte riktigt så va.
Annars? Allt är samma. Här är en lista på allt som ändrats i mitt hem de senaste 5 månaderna:
1. Vi har en ny TV.
2. Sara är inte här.
3. Erika har flyttat men är här ändå så det räknas inte riktigt.
4. Alla datorer har växt (dock inte på riktigt men efter att ha levt med sprucken skärm 9'' Ee den senaste tiden så känns det så.)
Slut.
På lördag åker jag till London, snabba rask är det här. Jag ska bota min saknad efter punkt 2.
Kändes så himla tomt att komma hem. Allt är så himla långt borta på en gång och Emilia och Ebba saknas. Hade varit hemma i två timmar innan vi var tvungna att skypa, något komiskt men lite sorgligt. Vet inte hur det här ska gå. Har dock världens sötaste vänner här också som bombat min facebook under min tupplur och gav mig det bästa uppvaknandet på länge. Tack för det.
Vi hörs lite senare!

Ps. Jag köpte en ny systemkamera i Bangkok. (!!!!!). Sony a77. Vi kommer bli mycket goda vänner.

Postat av: emlia

mendu !! Min dator känns fortfarande alltför stor, vem behöver en sånhär stor skärm egentligen????

2012-04-04 @ 20:47:50

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.