du måste ta mig någon annanstans

2012-05-21//00:42:45 Personligt
Eftersom det verkade som att helgen skulle bli händelselös så flydde jag min kos till Stockholm och Emilia istället. Vi blev bjudna på otroligt god lasagne hos Kajsa, spelade Jeopardy och drack min och Emilias favoritgrogg, whisky och cola. Därefter styrde vi kosan mot Spybar, min Stureplansdebut haha, där vi dansade till halv fyra. Då hade vi så ont i fötterna att vi inte klarade mer. Och, det bästa, det var ljust ute då <3 Sommarsverige är ju himla magiskt ibland.

Här har vi dagens musiktips! Hörde den på radio idag och blev förtjust, himla mysig låt.
Ger den två veckor tills den är uttjatad. Men tills dess ska jag njuta! :)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.