phiphi och så

2012-05-11//00:33:59 Personligt
hähää (glömde ju då min hårddisk sist vi träffades så har fortfarande inte fått bilder på själva hoppet men det existerar och kommer visas någon gång)


(drack så sjukt mycket shakes i thailand alltså jag dör vad gott det är)
jag vill tillbaka!! (alltså inte just thailand kanske men vår resa ja ni vet). på?

Postat av: Ebba

Jo men visst Emma LÄTT!

2012-05-11 @ 09:14:19
Postat av: Ida

Härligt det ser ut!

2012-05-16 @ 19:10:50 URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.