punktering

2012-05-03//23:47:50 Personligt
bild: http://kanal5.se/365days. lite enformig blogg för min smak men jag dör vad duktiga dom är på att fotografera och snygga är dom också.

Jag växlar väldigt mycket i humör för tillfället, så himla taskigt känns det. Hatar när man är på bra humör och helt plötsligt känner sig helt ångesttyngd av saker man inte ens kan förklara. Trodde sånt skulle gå över efter tonåren?
Iaf fick jag punktering på bilen idag, jag körde in i trottoarkanten på väg till jobbet. Det blev ett jättehål, idiot är jag. Pappa min älskade räddare fick komma till undsättning och mamma var också överraskande barmhärtig så det var inte så farligt egentligen men jag bröt ärligt talat ihop när det skedde. Fick också stå ut med att ett barn på förskolan idag grät i seriöst en kvart för att han inte ritade tillräckligt fina hjärtan. Jag kanske bara är trött. Längtar till imorgon när jag ska ut och rida Iza, det brukar alltid ge mig bra energi.

Och hur var valborg förresten kanske ni undrar? KUL! Vad annars. Toppenväder och toppensällskap, kunde inte begärt mer faktiskt.

Postat av: Din överaskande barmhärtiga moder...

Puss min goa unge!!! Otur kan man ha o ibland kör man slarvigt fast man inte ska !

2012-05-04 @ 23:13:34
Postat av: Emma/theopposites.blogg.se

:) puss mamma!

2012-05-06 @ 23:29:57 URL: http://theoppsites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.