we should go to france

2012-05-28//23:18:28 Ytligt

Modeinlägg är väl kanske inte riktigt min grej och min kategori "ytligt" är ju minst sagt tom. Men plötsligt händer det vet ni! Så här är lite bilder på saker jag tycker är snyggt.

I helgen var Emilia här! Vi njöt av det underbara vädret och lekte med Bellis. Idag har jag jobbat på posten och imorgon blir det dagis, har jobbat väldigt mycket nu på senaste vilket såklart är jättebra men det tar emot så himla mycket att stiga upp på morgonen och det är drygt.. Men i helgen åker jag och Ebba till London så det får jag se fram emot!
Nu ska jag sova! God natt alla!


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.