xxx

2011-04-11//20:58:26 Personligt
alltså den staden. det är hatkärlek. hatar att det är så mycket sex, så mycket knark och så mycket turister som kommer dit för att få köpa sig en liten hora lagligt. men den är ju så fin. amsterdam är helt klart den vackraste staden jag vet. och så tycker jag om holländare, dom är alltid trevliga och mycket bra på engelska. och för att inte tala om holländska! typ det mest fantastiska språket som finns.
visar lite mer bilder sen (fick dock rätt dåliga bara för min kamera dog) men nu har jag tänkt ta hercules och trampa till gymmet, måste kompensera för den något ohälsosamma helgen. annars har dagen bestått av slöplugg med shorts och linne i gräset. inget att klaga på.

Postat av: Clara

Du borde hälsa/t/ på Angel!!

2011-04-12 @ 08:21:17
Postat av: Emma / theopposites.blogg.se

haha du jag spanade efter henne faktiskt. hade varit stört kul.

2011-04-12 @ 11:42:12 URL: http://theopposites.blogg.se/
Postat av: Jullerullekanelbulle

Haha som att amsterdam inte har nog med knarkturister liksom! Stackars holländare :/

2011-04-20 @ 10:49:10

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.