mobil

2011-08-28//22:27:38 Personligt
Tänkte att vi skulle kika lite på bilder som jag tagit med min mobil sen ett år tillbaka. Dom suger. Det gör min mobil också som ni kanske förstår. Men jag tänkte att det kanske är kul ändå. So here we go:

Jag och Iza ute på nya äventyr.
Natt i staden som man verkligen hatälskar.
Kattvakt åt Astrid!
Fantastisk bild från när vi var i en stört ful kyrka och drack öl.
Den enda o fantastiska bilden jag tog från New York (enda med mobilen såklart). Eller ja okej vi har ju redan konstaterat att alla bilder är fantastiska så jag ska sluta skriva det.
Vår och cykeltur till skolan med bästa Louise i bästa Köln.
När dom hade kaniner utanför vår matbutik! (Den svarta klumpen under halmen är en kanin.) Jag och Louise blev 10 år igen.
Kaffe och tyskaplugg!
Bild 1: Fuck Düsseldorf. Någon som klottrat på en toalett på en klubb i Düsseldorf. Jag gillade.
Bild 2: Liebe deine Stadt- skylten i Köln (för er som inte är så brighta; Älska din stad.)
Bigarråer och Ebba en av de sista dagarna i Köln.
Från vår cykelsemester!
Sötaste kattungarna i Izas stall.
Världens finaste Belli.
Brevbärarhumor. (Står såhär: Vilken jävla svin tjuv har stulit min planta och mitt kakel Ni kunde frågat först!!! Lämna tillbaka det jävla tjuvar /Miriam) Satt i ett höghus i Gottsunda.
En till lapp som roade mig under min runda.
Fin serie på sara.
Billie the Vision and the Dancers @ Smålands
Gulleisse
Jag o Alva på Skaris studenten
Och slutligen, kvällssol över en stad som jag saknar ganska mycket.

Postat av: Louise

Astrids katt ser nöjd ut!

2011-08-30 @ 11:21:48 URL: http://louisekarin.blogg.se/
Postat av: Emma/theopposites.blogg.se

Astrid ser nöjd ut! Det är kattten som heter Astrid :)

2011-08-30 @ 18:52:03 URL: http://theoppsites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.