ett försök att vara optimist

2011-02-14//23:27:18 Personligt
Idag är det alla hjärtans dag. Egentligen så vill jag skriva att allahjärtansdag är världens sämsta uppfinning, för jag tror ingen dag får så många människor att känna sig så ensamma. Här i Tyskland har dock folk fått uppfattningen om mig att jag är en ganska pessimistisk person, och jag vet inte till hur stor del det stämmer, men jag kanske är det så därför ska jag nu inte fortsätta spy galla över denna dag utan bara lägga ut lite bilder på saker jag tycker mycket om.
Annars då? Well inte så mycket mer spännande än plugg, mat och träning. Har haft mitt gymkort i fyra dagar och tränat tre av dessa, känner mig otroligt duktig. Idag var vi dock på ett riktigt drygt pass och nu skakar mina ben.

Postat av: Clara

YES! Jag är med på två bilder! Betyder det att du gillar mig dubbelt så mycket? Klart det gör!

2011-02-15 @ 18:06:54
Postat av: Julia Arvidsson

jag är med på en bild!! :D Jag ser ut som en full uteliggare, men än dock! :D

2011-02-16 @ 08:11:48
Postat av: Julia Arvidsson

jag är med på en bild!! :D Jag ser ut som en full uteliggare, men än dock! :D

2011-02-16 @ 08:13:27
Postat av: Lis

ÄLSKAR midsommarbilden och valborgsbilden! Puss!

2011-02-16 @ 12:14:59 URL: http://cinnilo.blogspot.com
Postat av: evelina carlson

härliga bilder!!

2011-02-16 @ 17:18:30 URL: http://evelinacarlson.devote.se
Postat av: Jos

åhå emmagumman! haha SAKER jag tycker om.

2011-02-17 @ 10:32:21

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.