jag har problem

2011-02-19//12:20:09 Personligt
min touchscreen på min mobiltelefon har av oklar anledning slutat fungera. Två dagar tog det och nu helstrejkar den. Nio månader gammal och har inte hänt något speciellt med den. Dagens teknik är allt bra fantastisk.
Det bästa är att det borde täckas av garantin men jag befinner mig liksom i tyskland. Känns rätt ovärt att skicka min arma mobil fram och tillbaka till Sverige. Dessutom skulle det innebära ett antal mobillösa veckor.
suck, vet inte vad jag ska göra. Har provat våld, funkar inte.
upd: Visade sig att mer våld fick igång dummern. Oklart dock för hur länge.


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.