handikapp

2011-07-09//12:46:55 Personligt
Vill bara börja dagen med att berätta om hur otroligt skicklig jag är, jag vill verkligen påstå att jag är något utöver det vanliga. Igår så var jag ut med några vänner, och ja, man kan väl kanske säga att det blev lite för mycket av det goda. Halkade mest runt i Mikaelas något stora klackar hela kvällen och såhär i efterhand så inser jag att jag måste rört mig förjävligt, måste sett stört stapplig ut och bara cp. I alla fall, för att komma till saken så avslutar jag min fina kväll med en liten vurpa på cykeln på väg hem. Nu är det ju bara 30 grader varmt ute och ingen större risk för att man vill gå barbent, men hur som helst, om jag skulle vilja göra det så kommer det numera inte gå förens om troligtvis en månad, eftersom jag numera har ett förträffligt fint gigantiskt svullet blått stört äckligt blåmärke över hela högerknät. Ont gör det också. Kände bara att jag behövde avreagera mig här i bloggen, men antar att man inte blir klassens handicap av ingenting. Tips från coatchen: Drick inte alkohol barn.

Postat av: mamma

Och vad har du lärt dig av detta min kära dotter?

Såg blodstänken på Lovisa i morse o funderade vad som hänt.

Nåväl huvudsaken är att du kom hem. :)

2011-07-10 @ 20:25:25
Postat av: Emma / theopposites.blogg.se

Mamma: tyckte ändå jag hade en viss sensmoral i sista meningen? det andra lät bara väldigt brutalt så det tänker jag inte kommentera. kul att du lärt dig göra smilysar dock!

2011-07-11 @ 01:23:27 URL: http://theopposites.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hej o välkommen till denna blogg. Jag heter Emma. Bloggen heter the Opposites men det kan valet kan jag icke motivera tyvärr.
Min blogg handlar om det jag har lust med. Jag står hellre bakom kameran än framför.